1. ☠ Velkommen til Vikings of Destiny - Danmarks største Destiny fællesskab ☠ ♛ Det du ser her er en demo af vores forum - Chat, team-tråde og meget mere er ikke vist her ♛ ✌ Du skal være velkommen til at joine klanen, hvis du synes den ser interessant ud ✌ NB: Husk at bruge dit PSN navn når du opretter en bruger ✌
    Dismiss Notice

Hold Rekruttering - Find spillere til faste hold

Discussion in 'Find nogen at spille med' started by Anonymous, 07. July 2015.

1. Inquisition75

Inquisition75 is a Featured MemberInquisition75 is a Verified MemberInquisition75 Member
    Sølv-medlem

Trophy Points:
    16
    Hej
    Mangler et fast hold at spille med. Hvis nogen af jer står og mangler eller skulle have lyst til at danne hold, så sig endelig til. :blush:

2. Willads

Willads New Member

Trophy Points:
    3
    Vi er et hold der prøver at spille hver onsdag. Der er du velkommen til at være med på. Vi er 6-8 spillere, men det er ikke altid der er fuldt hold. Psn willads add mig, så bliver du tilføjet til gruppen og kan melde dig til, når vi spiller. Vi er er et afslappet hold, men vil gerne igennem raids med god stemning osv.

3. DjurhuusOfDoom

DjurhuusOfDoom New Member

Trophy Points:
    1
    Mangler et fast raid hold, nogle af jer der mangler en makker? Er os klar på at danne et nyt hold hvis der er andre som mig, der ikke er i en fast konstellation? Skriv gerne til mig så vi kan være klar til D 28 marts:smiley:

4. Inquisition75

Inquisition75 is a Featured MemberInquisition75 is a Verified MemberInquisition75 Member
    Sølv-medlem

Trophy Points:
    16
    Jeg er med på at starte et nyt hold op :blush:
    Har ikke været med på fast hold i sådan ca aldrig, så ville jo mene at det var ved at være tiden nu de gamle raids er på trapperne :blush:

DjurhuusOfDoom likes this.
  5. Maze9220

Maze9220 is a Verified MemberMaze9220 Member

Trophy Points:
    6

6. Inquisition75

Sølv-medlem

Trophy Points:
    16
    Jamen så er vi jo 4 mand indtil videre. Så mangler vi bare 2 "frivillige" :blush:

Share This Page